Pisać każdy może, ale nie każdy potraktuje Twój firmowy blog jak część układanki, która w całości ma generować sprzedaż.
5 kroków do lepszych wyników
Do Ciebie należy pierwszy krok – zrozumienie, ze nie jest ważne to, że na stronie masz dużo tekstu, ale ważna jest wartościowa treść, która buduje Twoją pozycję w wyszukiwarce i w efekcie przynosi zyski. Musisz także pamiętać, że nic nie zrobi się samo, a na rezultaty trzeba będzie cierpliwie poczekać. Kluczowy będzie odpowiedni dobór współpracowników, aby artykuły na Twoim blogu były poprawne merytorycznie i językowo, a także napisane zgodnie z zasadami SEO i Twoim planem marketingowym. Zgadza się? Właśnie dlatego sam marketer może nie wystarczyć – tak samo, jak nie wystarczy sam copywriter.
Kompleksowy pisarz, marketer, copywriter, filolog i doradca
Nie chce być inaczej! Potrzebujesz kogoś, kto będzie doświadczony w każdej z tych dziedzin. Dzięki temu połączeniu kompetencji, można skutecznie wpierać działania przedsiębiorców, którzy chcą profesjonalnie rozwijać swój blog firmowy.
Zapraszam do współpracy: kontakt@marketingzglowy.com.pl