Jak osiągnąć wysokie pozycje w Google?
Co zrobić, aby pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google? Z pewnością należy zadbać o poprawność budowy strony, ale przede wszystkim o jej treść. Wartościowe teksty są w dzisiejszym świecie absolutnie konieczne. Bezwzględnie należy pamiętać o ich niepowtarzalności, aby roboty Google uznały naszą stronę za wartościową. Dlatego warto wesprzeć się pomocą copywritera, który poprawi istniejące teksty lub stworzy nowe.
Nie ma Cię w Google?
Content jest, a strona nie chce wskoczyć na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania? Czas zadbać o techniczną poprawność strony i pomóc robotom Googla znaleźć ją w gąszczu milionów podobnych informacji. Na początek warto zlecić audyt SEO, który wskaże obszary, wymagające poprawy. Tego typu działania należy wykonywać co jakiś czas, nawet po osiągnięciu pierwszej dziesiątki, aby trzymać rękę na pulsie i nie dać się zaskoczyć błędom.
Kampania AdWords
Kampania reklamowa AdWords pokaże Twoją stronę internetową potencjalnym klientom kiedy chcesz i jak chcesz. Szeroki zakres kryteriów, jakie można określić na poziomie konfiguracji kampanii daje ogromne możliwości reklamowe. Co więcej, płacisz za klik, a nie wyświetlenia Twojej reklamy, dzięki czemu łatwo zapanować nad budżetem i jego optymalizacją. A co najważniejsze? Jesteś na pierwszej stronie!
Pozycjonowanie www
AdWordsy (SEM) to nie wszystko. Pozostaje jeszcze sfera pozycjonowania organicznego (SEO). Jeśli prowadzone przez Ciebie działania nie przyniosły zadowalających efektów, warto oddać sprawy w ręce profesjonalistów i zlecić im pozycjonowanie strony internetowej Twojej firmy. Można te działania (a nawet warto) prowadzić jednocześnie z kampanią AdWords. Wówczas globalnie spodziewać się można lepszych efektów prowadzonych działań.
Zapraszam do współpracy.