Copywriting jest usługą indywidualną, dlatego trudno ustalić sztywny zakres cen dla tekstów różnego typu. Na ostateczną wycenę wpływ ma wiele czynników, m.in.:
- poziom skomplikowania zlecenia,
- długość tekstu (usługę copywritingu zawsze rozliczam za 1000 znaków ze spacjami),
- oczekiwany poziom merytoryczny tekstu (materiał ekspercki zawsze będzie droższy niż tekst nie wymagający dodatkowej wiedzy czy researchu),
- wielkości zlecenia (w przypadku stałej współpracy istnieje możliwość negocjacji cen).
Podane ceny copywritingu są zatem szacunkowe (jednak nie niższe niż podane). W cenniku podaję najczęściej zamawiane typy tekstów. Jeśli potrzebujesz materiałów innego typu – wyślij zapytanie.
Usługa/rodzaj tekstu | Cena netto za 1000 zzs |
Korekta stylistyczna (drobne poprawki) | od 10 zł |
Korekta stylistyczna z redakcją tekstu (przeredagowanie znacznych fragmentów tekstu) | od 20 zł |
Tekst na bazie przesłanych materiałów | od 25 zł |
Opis produktu/usługi/firmy na www | od 30 zł |
Pisma oficjalne, prośby o patronat medialny itp. | od 30 zł |
Artykuł na blog firmowy | od 35 zł |
Tekst specjalistyczny, opracowania merytoryczne | od 50 zł |
W przypadku zainteresowania moją ofertą uprzejmie proszę o kontakt w celu otrzymania indywidualnej (i niezobowiązującej) wyceny. Zapraszam do współpracy!