Projekty graficzne

Identyfikacja wizualna firmy

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Stara prawda nadal odnajduje swoje odbicie w otaczającej nas rzeczywistości. Spójna i estetyczna identyfikacja firmy to podstawa działań marketingowych. Logo jest podstawową wizytówką i jej znakiem rozpoznawczym, który pojawić powinien się w uporządkowany sposób na wszystkich materiałach firmy – od wizytówek i papieru firmowego, przez wszelkie materiały promocyjne, aż po większe realizacje reklamowe. Właśnie dlatego warto stworzyć jednolity system identyfikacji wizualnej z księgą znaku.

Projekty materiałów promocyjnych

Projekty ulotek, folderów, plakatów, broszur, banerów, billboardów i wielu innych form reklamowych są szalenie istotne dla efektów działań marketingowych. Koniecznie należy zadbać o to, aby wszystkie materiały były estetyczne, zgodne z elementami identyfikacji wizualnej oraz spójne graficznie. Co więcej, należy pamiętać o prawidłowym przygotowaniu projektów graficznych do druku, zgodnie z otrzymaną uprzednio specyfikacją od drukarni.