fbpx

Copywriting i pisanie tekstów

Wartościowa treść zaklęta w słowa

Copywriting to tworzenie wszelkich tekstów reklamowych: opisów do katalogów, folderów czy ulotek, haseł reklamowych dla produktów i firm, tekstów na strony internetowe (także tekstów SEO, pomagających w pozycjonowaniu strony internetowej), artykułów na blogi… Wymieniać można długo. Copywriting to pisanie, pisanie i jeszcze raz pisanie.

Dobry copywriter, albo żaden

„Jak kochać to księcia, jak kraść to miliony!”- tak jest też z copywritingiem. Jeśli www czy folder wypełnimy bezwartościową treścią stworzoną przez niewłaściwą osobę, lepiej zrezygnować z niej wcale. Rzetelnie i poprawnie napisany tekst jest bowiem wizytówką firmy. Jeśli będzie byle jaki, czytelnik może mieć wrażenie, że i firma jest byle jaka.

Dobry tekst SEO a pozycjonowanie

W przypadku stron internetowych tekst ma obecnie kluczowe znaczenie. Google zmieniło już bowiem wielokrotnie w ostatnim czasie swój algorytm, czyniąc tym samym istną rewolucję na liście wyników wyszukiwań. Nikt nie wie w zasadzie jak dokładnie działają googlowe algorytmy, ale jedno jest pewne – Google zmierzają do wyszukiwania semantycznego i absolutnie kochają wartościowe treści. To właśnie dlatego szczególnie warto zadbać o to, aby na stronę firmy profesjonalne teksty przygotował specjalista. Jako polonistka i marketingowiec – wiem jak mają wyglądać. Więcej o tym, dlaczego content jest taki ważny przeczytasz TUTAJ.

Teksty na zamówienie

Na potrzeby Klienta mogę przygotować teksty dowolnego typu, m.in.:

– teksty na strony internetowe (teksty SEO pisane pod kątem pozycjonowana),
– teksty i opisy do katalogów, folderów, ulotek i innych materiałów promocyjnych firmy,
 hasła reklamowe,
– teksty sprzedażowe,
– artykuły (np. teksty na bloga firmowego),
– treści mailingów,
– oficjalne pisma, podania, wnioski itp.,
 informacje prasowe,
– korektę tekstu.

Zapraszam do współpracy. Napisz ZAPYTANIE. Określ w nim:

  • tematykę tekstów, jakie potrzebujesz,
  • długość tekstów (przynajmniej przybliżoną),
  • ilość tekstów lub zakres współpracy,
  • terminy realizacji, jakich oczekujesz.

Powyższe informacje pozwolą mi zdecydować o końcowej wycenie zlecenia.

Możesz także kupić online TUTAJ. W polu ilość wpisz odpowiednia wartość, pamiętając że 1 oznacza 1800 zzs.

Za zamówione teksty otrzymasz fakturę VAT.

Przeczytaj także na BLOGU o copywritingu i innych zagadnieniach związanych z marketingiem.