Czym jest Media Relations?
Media Relations to nic innego jak utrzymywanie kontaktów z mediami. W zależności od branży oraz charakteru prowadzonej działalności, w różnym stopniu istotne będą kontakty z mediami lokalnymi, ogólnopolskimi czy branżowymi.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą
Warto zadbać o obecność firmy w mediach. Wcale nie musi wiązać się to z ogromnymi budżetami. Wystarczy dbać o kontakt z przedstawicielami mediów i informować ich o tym, co ciekawego dzieje się w naszej firmie. Trzeba jednak pamiętać o umiarze w zarzucaniu dziennikarzy newsami o naszej działalności, mając na uwadze fakt, że nie wszystko może ich zainteresować.
Informacja prasowa
Kluczem do sukcesu jest odpowiedni wybór wydarzenia, o którym chcemy poinformować, zakresu mediów, które mogą się tym tematem zainteresować, a nade wszystko zredagowanie poprawnego tekstu informacji prasowej. Prawidłowo napisany news powinien opierać się na tych samych zasadach, na których bazują największe agencje prasowe. Dzięki temu zwiększamy prawdopodobieństwo, że nasza wiadomość kierowana do mediów nie trafi do kosza i zostanie opublikowana.
Zapraszam do współpracy.