Dlaczego e-marketing?
Dynamiczny rozwój technologii, który ma miejsce w ostatnich latach determinuje również przeniesienie wielu działań marketingowych do sieci. Media tradycyjne są oczywiście nadal nośnikami reklam i informacji, jednak ich udział w rynku drastycznie spada. Co więcej, działania prowadzone w Internecie są zazwyczaj łatwo policzalne. Dzięki temu umożliwiają optymalizację kampanii reklamowych i budżetów promocyjnych.
Tak wydawać, aby zyskać
Planując działania w zakresie marketingu online należy bezwzględnie oprzeć się na statystykach. W swojej pracy niejednokrotnie spotkałam się z próbą wykorzystania niewiedzy marketingowca przez sprzedawcę, dlatego bardzo istotna jest wiedza z zakresu e-marketingu przy planowaniu kampanii. W przypadku każdej reklamy – również tej online – bardzo łatwo kupić przysłowiowe gruszki na wierzbie, dlatego warto skorzystać z pomocy specjalisty, aby prowadzone działania były faktycznie skuteczne.
Obszar działań w zakresie marketingu online obejmuje m.in.:
– planowanie działań marketingowych w Internecie,
– analiza efektywności dotychczas prowadzonych działań,
– wstępna analiza SEO strony internetowej firmy, dobór słów kluczowych, optymalizacja tekstów na www pod kątem SEO,
– przygotowanie i prowadzenie kampanii AdWords (w tym dobór słów kluczowych do reklam),
– prowadzenie kampanii banerowych w Internecie,
– przygotowanie treści mailingów do firm,
– prowadzenie działań w mediach społecznościowych.
Zapraszam do współpracy.