Jak wybrać odpowiednie szkolenie marketingowe, aby dobrze zainwestować czas i pieniądze? Czym kierować się przy wyborze firmy szkoleniowej? Czy szkolenia muszą być takie drogie?
Sezon na szkolenie
Ani się obejrzymy, a sezon konferencji i szkoleń rozkwitnie nam w 100%. Wiosna zazwyczaj obfituje w tego typu wydarzenia, a na Waszych firmowych skrzynkach zapewne aż roi się od coraz to ciekawszych propozycji szkoleń w różnym zakresie. Nie tylko zresztą maile Was prześladują, bo tu reklama na fejsiku, tu linki sponsorowane, tu jakiś banerek… Ale na co się zdecydować?

Szkolenie dla wszystkich, czy szkolenie dla Ciebie?
Ano właśnie! Fakty są takie, że najlepsze szkolenie, to szkolenie dedykowane konkretnej firmie lub nawet osobie. Niewiele jest jednak takich możliwości, a jeśli są, to nie należą do tanich. W zakresie marketingu większość szkoleń odbywa się w ciągu 2 dni, co także nie każdemu przecież odpowiada. Znajdziecie jednak wiele marketingowych szkoleń specjalistycznych dla „wyjadaczy”, które pozwolą Wam się rozwijać. To ważne, bo w tej branży trzeba być na bieżąco, trzeba być gotowym na nieustanną naukę i doskonalenie, aby nie zostać hen, hen daleko za konkurencją.
Jeśli wybieracie szkolenia specjalistyczne, warto uważnie przestudiować program zajęć, aby mieć pewność, że poruszane tam tematy faktycznie leżą w kręgu naszego zainteresowania. A jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z marketingiem?
Marketing dla początkujących
Prowadzisz firmę i sam zajmujesz się jej marketingiem? Nie chcesz lub nie możesz nikogo zatrudniać na stanowisku specjalisty ds. marketingu, a jednak przydałaby Ci się fachowa pomoc? A może brakuje Ci prostych wskazówek jak rozpoznać korzystną ofertę od zwykłej próby oszustwa? Właśnie dla Ciebie już wkrótce dostępny będzie zupełnie nowy cykl szkoleń marketingowych w Bielsku-Białej. Program szkoleń będzie także interesujący dla osób, które pracują już w dziale marketingu, ale czują, że praktyczne wskazówki pomogą im w realizacji codziennych zadań.
Marketing w pigułce
Co będzie wyróżniało nowe szkolenia marketingowe? Znajdziecie tu m.in.:
- teoretyczne podstawy, aby zyskać świadomość tego czym faktycznie jest marketing (i że dział sprzedaży i dział marketingu to dwa różne działy i nie należy stawiać między nimi znaku równości),
- najważniejsze narzędzia marketingowe,
- podstawowe formy reklamy i jej trendy,
- case study, aby lepiej posługiwać się narzędziami marketingowymi,
- odpowiedzi na pytania, dotyczące Waszych działań marketingowych.
Szkolenia nie będą trwały więcej niż 6 godzin, abyście w tym dniu mieli jeszcze czas na swoje sprawy. Dzięki temu ich cena będzie bardzo przystępna. W trakcie zajęć dla chętnych ustalone zostaną także wstępne programy kolejnych zajęć. Szczegóły już wkrótce, ale już dziś zachęcam do przesyłania pytań na adres kontakt@marketingzglowy.com.pl.